miércoles, 21 de julio de 2010

postales desde Flandes

6 comentarios:

Màriam Ben-Arab dijo...

M'encanta la última. Fresca a tope.

Mònica Estrada dijo...

lauraaa! què maques! m'encanten :)
fes-ne mésssssss

SKIZO dijo...

It’s always a pleasure
to see such a Wonderful Work
good creations

xnem dijo...

Bon viatje.

me encantan las postales, -aunque no lleguen via buzón-.

anna rubio dijo...

Lauraaaaa!!! holaaa! clar que m'enrecordo de tu!! vaig mirar el teu blog de seguida i m' encantaaaaaa!! si que segueixo treballant allà tot i que ara tinc vancances fins al setembre. de moment rondo per aqui bcn, així que quan vulguis quedem. a més volia preguntar-te sobre el monogràfic de gravat de la llotja... et deixo el mov (626419138) per si una tarda et ve de gust que ens veiem! un petoo i fins aviat. anna

Rastreator dijo...

Hermosas postales nos has regalado! Gracias y felicitaciones

______________________________________________________
______________________________________________________